Kullens Sportfiskeklubb

Var god logga in eller registrera dig.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Avancerad sökning  

Nyheter:

Välkommen till Kullens Sportfiskeklubbs forum, här kan vi prata fritt om det mesta, och detta gäller även de som inte är klubbmedlemmar. Alla är välkomna med sina frågor, svar och fiskerapporter.

Författare Ämne: 2007-03-17 en viss fiskebutik ;)  (läst 2898 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

fogelberg

• Sr. Member
  • Utloggad Utloggad
  • Antal inlägg: 279
    • Visa profil
    • fiskeforum
2007-03-17 en viss fiskebutik ;)
« skrivet: 17 mars 2007 kl. 21:11:34 »

Har fått besked om att mina nya vadarskor finns att hämta ut, jag har meddelat butiksinnehavaren om vilken storlek jag skulle ha och han säger att det är okej att komma och hämta dem....

Efter som jag finns i Malmö och butiken på en helt annan ort norr om Helsingborg ;) så är det ju en bit att åka, men jag tänker att tösen kan få åka med så får hon umgås med pappa och få en liten utflykt.

Jag ringer till Henr..   oj, till butiksinnehavaren och säger att jag kommer eventuellt på lördag osv...  han säger att det är bara att komma upp.

Lördag morgon, väcks av dottern som säger att den yngsta dottern är vaken, jaja   sliter upp mig ur bingen 0700 och dagen börjar, bestämmer att tösen och jag sticker till höga...   nej fan..  norr om helsingborg för att hämta skorna.

Tar tåget till HBG och bussen vidare norrut, dottern har underbart kul och kollar på min GPS hela vägen upp, vi passerar platser som lerberget m.m.

Väl framme så träffar jag "butiksinnehavaren" ;) och han tar fram lådan varpå jag ser ett ljus i hans ögon slocknar, du skulle inte ha denna storleken va? du skulle väl ha större?   Jaaa...    Ahnej säger han...

jag svarar med ett...   AH NEJ!!!  Du skojar!!   

Henrik, Jag förstår att du haft mycket att göra och jag är inte arg på dig...   Shit happens...  Tösen och jag hade en trevlig dag ändå och mina vadarskor kommer med posten snart.

Schade

• Administratör
  • Hero Member
  • Utloggad Utloggad
  • Antal inlägg: 5899
    • Visa profil
    • Kullens Sportfiskeklubb
SV: 2007-03-17 en viss fiskebutik ;)
« Svar #1 skrivet: 17 mars 2007 kl. 22:00:19 »

Sen fick du ju chansen att träffa VBS åxå, och det är ju inte att förakta :)

[VBS=Världens Bästa Schade]
Loggat
I´m on a seafood diet...
I see food and I eat it...

Henrik Dan

• Administratör
  • Hero Member
  • Utloggad Utloggad
  • Antal inlägg: 3024
  • 9,1 kg från Klavreström
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 18 mars 2007 kl. 00:31:06 »

jaja det är inte lätt, tur vi träffas , o ja skona kommer med posten i nästa vecka :P :P 8) 8) ;) ;) kanske denna tabbe hör till en av årts tabber eller vad det nu hetter, trevligt att träffa din dotter, o tur du inte hadde din fru med ;D ;D
« Senast ändrad: 18 mars 2007 kl. 13:58:07 av Henrik Dan-tackel »
Loggat
Årets fiskar 2009 Och 2012 i fiskeklubben :)

fogelberg

• Sr. Member
  • Utloggad Utloggad
  • Antal inlägg: 279
    • Visa profil
    • fiskeforum
« Svar #3 skrivet: 18 mars 2007 kl. 12:15:57 »

Hade en väldigt trevlig Lördag...   Alltid kul att träffa en massa andra sportfiskare.