Kullens Sportfiskeklubb

Var god logga in eller registrera dig.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Avancerad sökning  

Nyheter:

Forumet varit nere ett tag, men är uppe och igång igen!
Hoppas vi slipper mer strul nu.

Författare Ämne: Ägarbyte på Dan-Tackel!  (läst 2647 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Schade

• Administratör
  • Hero Member
  • Utloggad Utloggad
  • Antal inlägg: 5900
    • Visa profil
    • Kullens Sportfiskeklubb
Ägarbyte på Dan-Tackel!
« skrivet: 12 november 2013 kl. 23:13:53 »

Jag vill härmed tacka alla kunder och leverantörer jag haft nöjet att träffa och samtala med,
sedan jag startade Dan-Tackel. Jag började 1995 med att sätta ut en liten, liten annons i Fiske för Alla.
Hemifrån började jag sedan sälja 2:a sorterings fluglinor. Två år senare startade jag första butiken.
Idag, 6 butikslokaler senare säljer vi fortfarande linorna, men även mycket, mycket annat.

Då jag har hittat nya mål i livet, har jag valt att avsluta Dan-Tackel, för mig egen del, och fredagen den 15/11 är min sista dag som ägare av Dan-Tackel. Jag kommer helt och hållet att byta inriktning och bransch.

Stefan, som varit anställd hos mig de sista åren, kommer att ta över Dan-Tackel så verksamheten kommer inte att bli drabbad. Ni kommer framöver att få samma service som tidigare. Inriktningen kommer vara densamma.

Då vi lokalt i butiken har lite annonser och kör 30% rabatt på allt som finns i butiken, känner vi att vi måste ge även våra postorderkunder lite chans att få vara med i firandet. Vi erbjuder härmed en rabattkod, som ger er 20% rabatt på ert nästa köp fram till söndag den 17/11. Rabatten gäller oavsett tidigare pris!
Vi reserverar oss för slutförsäljning och erbjudandet gäller så långt lagret räcker. De kan finnas varor i webshoppen som inte finns i butik, men vi gör vårt bästa för att uppdatera så bra vi kan.

Ange rabattkod henrikdan så dras automatiskt 20% av på ditt köp.

Gäller 13/11-17/11
« Senast ändrad: 12 november 2013 kl. 23:18:03 av Schade »
Loggat
I´m on a seafood diet...
I see food and I eat it...

Henrik Dan

• Administratör
  • Hero Member
  • Utloggad Utloggad
  • Antal inlägg: 3024
  • 9,1 kg från Klavreström
    • Visa profil
SV: Ägarbyte på Dan-Tackel!
« Svar #1 skrivet: 18 november 2013 kl. 19:04:31 »

Idag blev allt klart nu äger Stefan Dan-Tackel,  Jag vill tacka för mig,
Jag hoppas att alla  forsätter att hanla av stefan som ni har gjort av mig
Lycka till Stefan
Loggat
Årets fiskar 2009 Och 2012 i fiskeklubben :)